måndag 27 december 2010

God fortsättning !

Hemma igen efter en underbar julhelg.  Ute var det runt 0, inne var det kyligt till att börja med men med 8 vuxna personer så blev det till slut riktigt varmt. Synd att det inte riktigt blev ljust på dagarna, utsikten och omgivningen är helt otrolig. Lite provisoriskt är det i stugan men väldigt mysigt, som gjort för att umgås.
Nu är min pers inte riktigt över, på onsdag natt ska båda mina ungdomar köra hem. Så lite sliten kommer jag allt att var på jobbet under torsdagen. Men jag håller tummarna för att det ska gå bra och att de ska få lika bra körväder som vi fick.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Hittade din gamla sida där blev jag intresserad av pulsvärmare i rosa, det är inte så att du delar med dej mönstret??

    Mvh Bettan

    SvaraRadera
  2. Hej Bettan !
    Jag är galen i rosa så det är inte bara ett par pulsvärmare som jag har stickat i den fina färgen:)Skicka ett meddelande på min hotmail med en länk på vilka du menar, så hoppas jag att jag kan hjälpa dej.

    SvaraRadera
  3. Min mail är:
    lisbeth_sundqvist@hotmail.com

    SvaraRadera