tisdag 22 mars 2011

Klapp klapp klapp


Idag fick jag  ett paket med posten :) Och inuti var det ett ROSA paket!


Och i det rosa paketet var det godsaker från den generösa Shygirl i Norge. Knapparna och de söta stickmarkörerna är perfekta till sommarkoftan som jag stickar på just nu. Magnetremsorna är bra när raderna hoppar och far i krångliga mönster. Och garnet är ännu finare än jag trodde:))

Är det någon som har tips på vad jag kan sticka ur detta färgsprakande garn, jag vill gärna få lite idéer.

1 kommentar:

  1. Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny härlig en..

    http://uj76.blogspot.com/2011/04/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

    ..med chans att vinna ett presentkort från en underbar inredningsbutik - kika gärna in o delta i den med :)

    SvaraRadera